Akár hat embert is megfertőzhetett az a HIV-pozitív buzi, aki egy berlini köcsögfelvonuláson beleharapott a körülötte állókba. A 43 éves harapdáló a német Big Brother "meleg sztárjaként" vált híressé a zsidók által ránk kényszerített devianciaimádat következtében.

Rettegésben élnek azok az emberek, akiket a 43 éves Harald Fassanelli véresre harapott egy berlini felvonuláson, a fartúró ugyanis HIV-fertőzött. Harald nem ismeretlen a németek számára, hiszen "párja", Carlos egy német zenei tehetségkutatóban tűnt fel 2008-ban, és idén együtt költöztek be a Big Brother-házba.
– Hat vagy nyolc embert harapott meg Harald, a rendőrség azonnal eltávolította őt a kamionról, amin táncolt – adta hírül a rendőrség.
– Az egészet csak önvédelemből tettem – mondta a deviáns –, megsértettek és megütöttek. Fojtogattak, és alig kaptam levegőt, aztán kezdtem el harapni. Sajnálom, ha valakinek sérülést okoztam, abban a pillanatban egyáltalán nem gondoltam arra, hogy megfertőzhetek másokat - hazudozott a beteg lelkű állat.
Ha az elmebeteg valóban megfertőzött másokat, súlyos büntetésre számíthat.
(Bors nyomán)

Címkék: németország melegfelvonulás

A bejegyzés trackback címe:

https://hirdobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr712102140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása