Olvasónk levele:
Az OTP Bank magyargyűlöletén felháborodva írom ezt a levelet!

A napokban ugyanis egyedi képpel ellátott bankkártyát szerettem volna igényelni az OTP Banktól. Egyedi képként a piros-fehér-zöld angyalos címeres Nagy-Magyarországot szerettem volna a kártyára rakatni, de az OTP szerint hazánkban a piros-fehér-zöld szín és a történelmi Magyarország tiltott jelkép!


Szeretném, ha megtudnák az emberek (melyet a nemzeti érzelműek nagyon jól tudnak), hogy hazánkban mennyire magyargyűlölő bankok léteznek!

Alább olvasható az igénylésemre küldött válaszlevelük.

Vajon ha Dávid-csillaggal rendeltem volna a kártyát, akkor is ilyen választ kapok?
----------Eredeti üzenet----------
Dátum: 2010. június 1., kedd, 14:45:28
Feladó: "Adminisztrációs és Fióktámogatási Osztály"
Tárgy: Bankkártya igénylés
Tisztelt ...!
Köszönjük, hogy az OTP Bank Saját Kártyáját választotta.
A kártyakép feltöltés általános feltételeiről szóló nyilatkozatban szereplő szabályok alapján az Ön által kiválasztott kártyakép a Sajátkártya kibocsátásának ellenőrzési szempontrendszer (Nyilatkozat 2. pontja) szerint tiltott tartalmat hordoz, ezért a megrendelt bankkártyát annak felhasználásával nem áll módunkban legyártani.
Az Ön által kiválasztott kártyakép feltöltésére a fióki megrendelést követő 15 naptár napon belül van lehetősége.
Kérjük, hogy 14 naptári napon belül szíveskedjen az Internetes felületen új képet feltölteni, ellenkező esetben a megrendelt kártyát a Bank által előre meghatározott kártyaképpel gyártjuk le.
Megértését köszönjük.
Üdvözlettel:
Csikiné Biró Éva
Háttérműveleti vezető munkatárs
Javaslatunk olvasóinknak: próbálkozzanak minél többen és osszák meg velünk a tapasztalataikat. Lehet hasonló témával, de akár Dávid-csillaggal is, lássuk, mi lesz a válasz (bár a szabályzat szerint elvileg nem lehetne vallási tartalmú jelkép).
Másik olvasónk írja:
Adjon az Isten!

Mellékelem az egy éve küldött levelemet a képpel együtt. Akkor nem tettétek ki hírként. Talán elkerülte a figyelmeteket. Mindenesetre most olvastam a cikketeket, melyben pont az OTP esetére hívtátok fel a figyelmet.
Hát az én esetem ugyan már több mint 2 éve történt, de akkor gond nélkül átment. Csatolmányban ott a bizonyíték. Szakasztott ugyanazt a képet töltöttem fel én is. Nem tudom, mi lehetett. Az olvasó rontott el valamit, vagy csak az a "hölgy" értékelte túl az OTP-nél betöltött szerepét, de szerintem az én precedensemre is hivatkozva könnyen át lehetne vinni. Mondom, én két éve használom és csak dicséretet kapok a kártyámért, ezáltal elismerést szerezve az OTP-nek! (Mindig, mikor megkérdezik, hogy csináltam, akkor elmondtam, hogy OTP-nél lehet ilyet a "sajátkép" szolgáltatás keretében.)

Szóval én értetlenül olvastam a hírt. És hajlok arra, hogy csak egyéni szereptúlértékelés eredménye az elutasítás. Én próbálkoznék tovább!

Szebb jövőt!
I.M.
A korábbi levél:
Adjon Isten, kurucok!
Olvastam a cikketeket, ami arról szólt, hogy a Raiffeisen Banknál nem engedik Nagy-Magyarország képét rátetetni a saját képes bankkártyára. (Zárójelben jegyezném meg, hogy úgy tudom, hogy ez a bank kezeli a Szcientológia „Egyház” pénzeit is).
Nekem már több mint egy éve ilyen bankkártyám van. Gondoltam is rá, hogy mások bátorításaként elküldöm nektek a képét, de valahogy ez akkor elmaradt. Ha gondoljátok, közöljétek, hogy az OTP-nél hál' Istennek gond nélkül átment. Átlagban minden harmadik fizető helyen megjegyzik, hogy "milyen jó"! Mi, nemzetiek ezzel a tettel is hozzájárulhatunk a hallgatás falának ledöntéséhez.
Szebb jövőt!
(Kuruc.info)

Címkék: zsidóbűnözés antimagyarizmus

A bejegyzés trackback címe:

https://hirdobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr222102188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása