Bár a fiatalabb generáció körében csökken a televíziózásra fordított idő, még a 18-29 évesek is napi három óránál többet töltenek a képernyő előtt - hivatkoznak több elemzés adataira.

A kutatások azt mutatják, hogy a különböző számlák kiegyenlítésekor a magyarok elsőként az internet és az életbiztosítás számláinak befizetését hajlandók elhalasztani, a televíziózásról viszonylag nehezen mondanak le.

A Nemzeti Hírközlési Hatóság becslései szerint a 3,8 millió magyarországi háztartásból hárommillióban van valamilyen előfizetéses televíziós szolgáltatás. A fennmaradó 800 ezer háztartásban a tető- vagy szobaantennával fogható műsorokat vagy ingyenesen elérhető műholdas adásokat néznek.

A háztartások 54 százalékában egy televízió van, 36 százalékában kettő, és csaknem minden tizedik háztartásban működik három vagy annál több készülék. Ez 6,3 millió televíziót jelent; az átlag háztartásonként 1,6 készülék. Ez év áprilisában 1,225 millió háztartásnak volt digitális televíziós előfizetése.
(MTI)

Címkék: sport televízió

A bejegyzés trackback címe:

https://hirdobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr262089467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása