Drávapiski polgármesterével, a következetes, elvhű, halált megvető bátorsággal a cigó uzsorások és egyéb bűnözők ellen küzdő Mali Zoltánnal többször (legutóbb ITT) foglalkoztunk.

Az alábbi cikke ENNEK az írásának a folytatása. Kicsit hírportál-kompatibilisebbé tettük az anyagot (túlzott mosolyok eltávolítása, központozás szabványosítása stb.); eredeti ITT.

Verébszámláló 2
Mindig az élet határozza meg ennek a blognak a tartalmát. Korábban megírtam a Verébszámlálót, ami a mai napig visszaköszön. Ma megláttam ezt a csuda gyereket ismét, bár, ha őszinte akarok lenni, a hátamon is feláll a szőr, ha az utamba kerül.

http://iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=9398814
Ezt a képet az ő iWiW lapján találtam. Eddig is rémlett, hogy valami nincs rendben ezzel a kölökkel, de most megbizonyosodtam. Nagyon büszke vagyok arra, hogy ilyen jövendő polgárokért kéne dolgoznom. Megnéztem a képet és elszörnyedtem, azt hittem a faluban megmaradt az SZDSZ alapszervezet. :)

De nem, ez két ratyi. A származásukat tekintve finnek. Csak úgy elméláztam, kötelességem nekem ezekért bármit is tennem? Kell veszélyeztetni a családom, barátaim és a magam biztonságát, hogy ezekből egyszer adófizető állampolgár legyen? Iskoláit nem végezte el, jó esetben is csak segédmunkás lehetne belőle, ha nem lenne lusta mint az ördög.

Haverja a képen Kalányos Zsolt, aki egyszer odaköltözött a faluba. Könyörgött, hogy nincs hová menniük és a 17 éves felesége már a harmadik gyerekkel terhes. (Kuruc.info: 17 éves és már a harmadik kölyökkel vemhes... no comment!) Adtam nekik egy szükséglakást csak annyit kértünk, hogy a rezsit fizessék.

Pont 120 ezer adóssággal sunnyogva költöztek el. Soha egy fillért nem fizetett a ratyi cigánygyerek. Aztán meg azt látom, hogy az iWiW-en homokozik. Aztán bejelölt ott, hogy "ismer". Gondoltam, édesanyádat se ismerted... akkor engem miért?

Ezért kell Drávapiskinek is új utat választania, mert ezekért nem akarok megszakadni. Ezek azt sem érdemelnék, hogy verebet számoltassak velük.
(Kuruc.info)

Címkék: cigánybűnözés

A bejegyzés trackback címe:

https://hirdobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr202114731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása