Tisztelt Rigán István Úr!

Kiss Csaba vagyok, 1976. 03. 31-én születtem. 2009. december óta Biharnagybajom Községi Önkormányzatnál településőrként dolgozom.
2010. május 21-én délelőtt Biharnagybajom Báthori és a Szabadság utca sarkán beszélgettem Mezei Béla cigánnyal az út szélére lehúzódva kocsimmal és annak támaszkodva. Mikor 10 óra 10 perckor Balogh Zoltán cigány Biharnagybajom Szabadság utca 9. szám alatti lakos a Báthori utcán elhaladva előttünk egy sárga színű Simsonnal bekanyarodott a Szabadság utcára, majd 10 óra 15 perckor visszafele jött egy fekete színű robogóval.

Arra lettem figyelmes, hogy nincs rajta bukósisak. Kikanyarodott a Szabadság utcáról a Báthori utcára előttünk megállt a robogóval, amire már akkor felfigyeltem: egy 80-100 cm között, 6-10 cm átmérőjű fejsze volt beállítva, fejjel lefele. Robogójáról leszállva, azt hátulról megkerülve nekünk háttal a motor mellé állt és annak ülését piszkálva egy hirtelen mozdulattal a fejszét fej részénél megfogva fordulásból, két kézzel, nagy erővel célzottan fejem halánték részét megütötte. Szinte nem is megütött, hanem fogalmazhatunk úgy is, hogy leütött. Én az ütés hatásától pillanatnyilag eszméletemet vesztettem és arra nem emlékeztem, hogy másodjára a sípcsontomra ütött a fejszével.

Majd csak ezután tisztultam ki az ütésből, de földön feküdve már láttam, hogy Balogh Zoltán megfordítva a fejszét felemelve tovább akart ütni, mivel szédülten védekezni nem tudtam, valahogy gyorsan elugrottam onnan. Ekkor a mellettem álló Mezei Béla ugrott oda, lefogta és ezt mondta neki: „Megbolondultál, megőrültél, hát meg akarod ölni?! Ekkor Balogh Zoltán gyorsan felült a robogójára és hazament a Szabadság utcára.

Nekem sérülésem arcon, fül-szem magasságban azonnal feldagadt, véraláfutásos lett, jobb fülem felső részének hámrétege 3 cm hosszan leszakadt, erősen vérzett. Rendőrséget hívtam. A mentő elszállított a Kórházba, megröntgeneztek, megvizsgáltak, majd megállapították, hogy arccsont-és koponyatörés nincs, viszont annál nagyobb agyrázkódás, zúzódás keletkezett a fej és a lábamon.

Ennek utóhatása: azóta is szédülök, hányingerem és egyensúlyzavarom van. A Kórházból aznap délután 14 órakor visszatérve a Rendőrségre mentem kihallgatásra. Mikor bemegyek, látom, hogy a büdös cigány a fotelban elterpeszkedve ül és azt kérdezi, hogy „Mi történt velem?”
Mint végül kiderült, szerintem a Rendőrség mulasztott, mert a fejszét nem keresték meg, a cigányt pedig előzetesbe kellett volna venniük. A feljelentésből, pedig nem emberölési kísérlet, hanem súlyos testi sértés szerepelt. Közben az is kiderült, hogy a sárga Simsonon és a fekete robogón egyiken sincs biztosítás, hogyan közlekedhetett vele? Bukósisak nélkül közlekedett járdán, segédmotor- kerékpárral (szabálysértés) és nem vonták felelősségre.

Szeretném, ha a Jobbik Magyarországért Mozgalom részéről tisztelt Rigán István Úr, illetve Vona Gábor Úr figyelemmel kísérné a nyomozás menetét és a lehető legmagasabb büntetést elérni ennek a cigánynak. Szeretnénk elérni azt, hogy a településőr is közfeladatot ellátó személynek minősüljön és önvédelem céljából tarthasson magánál gáz-riasztó fegyvert, illetve gumibotot, gázspray-t. Jelenleg nincs intézkedési hatáskörünk, de ennek ellenére sok az általunk felderített lopások, garázdaságok száma, hogy ez még hatékonyabb legyen, szélesebb hatáskört kellene biztosítani számunkra (pl. személyes adatok ellenőrzése).

Intézkedésüket előre is köszönöm.

Tisztelettel:

Kiss Csaba
településőr

barikad.hu

Címkék: csaba kiss cigánybűnözés településőr

A bejegyzés trackback címe:

https://hirdobalo.blog.hu/api/trackback/id/tr342069351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása